Sıkça Sorulan Sorular

Neden üye olmalıyım?

www.dmaison.com.tr'ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.

Üyeliğim hemen aktif olur mu?

Üyelik bilgilerinizi eksiksiz olarak doldurduktan sonra "Üye Ol" seçeneğine tıklamanızla beraber üyeliğiniz hemen aktif hale gelmektedir.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Dmaison.com.tr’ ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız; "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" yönlendirmesine tıklayınız.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için contact@dmaison.com.tr adresine üyeliğinizi iptal etmek istediğinize dair e-posta gönderebilirsiniz veya Çağrı Merkezimizden (444 89 94) yardım alabilirsiniz. Telefonunuza sms gelmesini istemiyorsanız  büyük harfle DEMSA yazıp 3172 göndermeniz gerekmektedir

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi değiştirmek için contact@dmaison.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya çağrı merkezimizden (444 89 94) yardım alabilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan ''Siparişlerim'' bölümünden görebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Dmaison.com.tr online sitesi, kargo gönderimlerinde YURTİÇİ Kargo ile çalışmaktadır. Siparişlerinize ait kargolar YURTİÇİ Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

Hediye paketi seçeneğiniz var mı?

Dmaison.com.tr alışverişlerinizde hediye paket seçeneğimiz bulunmaktadır. Hediye paketi yaptırmak istediğiniz ürünleri, sepetinizde hediye paket seçeneğini işaretleyerek hediye paketi yaptırabilirsiniz. Dmaison hediye paket ölçülerine uygun olan ürünler için hediye paketi yapılmaktadır.

Siparişime hediye notu ekleyebilir miyim?

Hediye notu uygulamamız bulunmamaktadır.

Siparişimi verdikten sonra adres değişikliğini nasıl yapabilirim?

Siparişinizin durumunu kontrol etmek için ana sayfada yer alan "Hesabım" sekmesine tıklayarak, "Siparişlerim" bölümünden siparişinizi kontrol ediniz. Sipariş numaranız ile birlikte ilgili yeni adresinizi iletmek için iletişim bölümünden e-posta gönderebilirsiniz veya Çağrı Merkezimizden (444 89 94) yardım alabilirsiniz. ''Kargoya teslim edildi'' durumundaki siparişiniz için ise adres değişikliği işlemi tarafımızca yapılmaktadır. Güncel adres bilginiz kargo firmasına ileterek adres değişikliği yapılacaktır.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Kredi kartı ve havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.


Kredi Kartı ile Ödeme

Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız. Destekleyen bankalar için Kredi Kartı Ödemelerinde “3D Secure” olarak şifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure” seçeneğini tıklayınız.

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.


3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olması gerekmektedir.)


Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır.  

Kredi kartı bilgilerimi alıyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Dmaison.com.tr tarafından tutulmamaktadır.

Bilgim dahilinde olmayan bir harcama gerçekleşti ne yapmalıyım?

Bilginiz dahilinde olmayan bir harcama veya işlem gerçekleşirse, en kısa sürede contact@dmaison.com.tr adresine e-posta yoluyla konuyu iletebilirsiniz veya 444 89 94 numarasını tuşlayarak tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.

Ürün Temin Koşulları

Dmaison.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir. Stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Dmaison.com.tr online sitesinde satılan tüm ürünler depomuzdan tedarik edilerek 3 - 5 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo firması, siparişinizi 10.00-18.00 iş saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim etmektedir.

Siparişimi daha hızlı gönderebilir misiniz?

Siparişleriniz standart olarak 3 - 5 iş günü içerisinde Yurtiçi kargoya teslim edilmektedir. 

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Yurt dışına teslimatınız var mı?

Sadece Türkiye sınırları içerisinde belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Dmaison.com.tr sitemizden oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle teslim edilmektedir.

Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo görevlisi sizi belirttiğiniz adreste bulamazsa; adresinize bir sonraki iş gününde 2. (ikinci) uğramayı yapacaktır. 2. (ikinci) iş günü içinde kargonun teslim edilemediği durumda ise; kargo görevlisi adresinize not bırakır.Teslim edilemeyen paketiniz için 444-89-94 numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz veya contact@dmaison.com.tr  adresine mail ile bilgi verebilirsiniz.

 

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise; kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Dmaison.com.tr' ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Şehir merkezi dışında olan bazı adresler uzak bölge kapsamında olduğundan ötürü haftanın belirli günlerinde teslimat yapılmaktadır.

Şehir merkezi dışında kalan bazı köy/belde/semt/mahallelere teslimat yapılamamaktadır. Bölgenize yapılacak teslimat için (444 89 94) çağrı merkezimizi arayabilir veya linkteki linkteki listeyi indirebilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar?

Dmaison.com.tr her siparişiniz için işletme ve gönderim masrafı olarak sabit 49,90 TL ücretlendirme yapmaktadır. 1500 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ kampanyamızdan yararlanabilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, contact@dmaison.com.tr e-posta yolu ile talebinizi iletebilir veya 444 89 94 numarasını tuşlayarak tarafımıza bildirebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise; kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerde iptal/iade yapıldığında kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iptal/iade edilecek olan ürünün tutarından kargo ücreti düşülerek tutar iadesi gerçekleştirilmektedir.

Dmaison.com.tr' den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Ayrıca; sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. EV SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında bilgilendirme metnine nereden ulaşabilirim?

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında bilgilendirme metnimize aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu

Sitenizde satılan ürünler %100 orjinal mi?

Dmaison.com.tr; DMAISON markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimiz orjinaldir.

Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttumbutonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Dmaison.com.tr tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Dmaison.com.tr sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Dmaison.com.tr'deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Dmaison.com.tr sitesine üye olurken bildireceğiniz e-mail adresine belirli periyotlarla sitedeki fırsatlar ve kampanyalar konusunda bilgilendirme e-maili gönderilecektir. Her türlü sorunuz için contact@dmaison.com.tr adresinden bize ulaşabilir veya Çağrı Merkezimizden (444 89 94) yardım alabilirsiniz.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

İade/Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi  953489085 alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ya teslim edebilirsiniz.

İade Adresi : Demsa Group Dağıtım merkezi Orel İş  Merkezi Eyüp Sultan Mah. Hoca Nasrettin Cad. No:10 A4 Sancaktepe - İstanbul/Türkiye

Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderim ücretlerinin ise tüketici tarafından ödenmesi gerekmektedir.

İade etme süresi kaç gündür?

Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

Dmaison.com.tr iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. Kabul edilen iade talepleri 2 (iki) iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Bankanın yoğunluğuna bağlı olarak 10 (on) iş günü içerisinde kredi kartınıza geri ödeme yapılmaktadır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Her türlü sorunuz ve talebinizle ilgili olarak, Dmaison.com.tr' nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli satışlarda geri ödemeler taksitlendirilerek yapılmaktadır.

e-Fatura nedir?

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e-Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır.

e-Fatura nasıl gönderilmektedir?

Siparişinizin kargoya teslimatının ardından ki 7 iş günü içinde e-Faturanız siparişinizi oluşturduğunuz e-mail adresinize gönderilmektedir.

Siparişime ait e-Fatura tarafıma gelmedi. Ne yapabilirim?

Yardım Sayfamızın İletişim bölümünden siparişinize ait e-Fatura talebinizi tarafımıza mesaj yolu ile gönderebilir veya Çağrı Merkezimizden (444 89 94) e-Faturanızın tekrar gönderilmesini talep edebilirsiniz.